woensdag 25 juli 2012

Frida de Flamingo

Toen wij dertien jaar geleden in Curacao waren zaten wij vlakbij een ven met een grote groep flamingo's. Wat zijn het eigenlijk fascinerende beesten. Zoals hun heel lang op hun benen kunnen staan en dan ook nog af en toe op een been. En dan in die warmte, ik doe het ze niet na.
Omdat ik er pas weer aan dacht ben ik gaan kijken of er een patroon van was. Ik kwam Frida tegen en vond die wel heel leuk. Alleen deze kan niet zo lang op haar benen staan hoor, het is wel een luie versie daarvan. Frida ligt liever lekker lui in het gras en haar benen over elkaar. Lijkt Oscar de ezel wel die wilde ook alleen maar in het gras staan.





Het is natuurlijk ook wel heel lekker weer om nu in het gras te zitten. Daar moeten we wel even van genieten.



Het patroon van Frida is hier te vinden.


Groetjes Margaret

14 opmerkingen:

  1. Ik vind hem in een woord FANTASTISCH. Past helemaal bij de tropische temperaturen die we nu hebben.
    Geniet van het mooie weer.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje. Van mij mag ze lui zijn hoor. Daar is het weer immers naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zeg en ja valt ook niet mee op van die dunne beentjes te staan he, lekker zitten is net zo makkelijk

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappig beest is het geworden.
    kan me voorstellen dat hij niet zo lang kan staan op die lange dunne benen.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh die is erg leuk, prachtig.
    Komt zeker op mijn to do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ze leuk!! en het ezeltje hieronder, zo lief!!!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd weer. En wie wil er nou op een been staan als je ook zo lekker in het gras kunt gaan zitten. Ik geef het beestje groot gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk,ik heb haar patroontje ook,je hebt hem echt helemaal zoals van het patroon nagemaakt....niet van echt te onderscheiden,ha,ha...heeeel erg mooi!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Добрый день! Очень красивая птица!!!

    BeantwoordenVerwijderen