zondag 2 december 2012

Petit four

Ik loop er nog een achter. Maar hier is nr. 8. Ik vind deze wel leuk om te maken. In plaats van de roosjes heb ik kraaltjes gebruikt, vind ik het net iets leuker mee worden. Aan nr. 9 ben ik nog niet begonnen, ik weet ook nog niet hoe ik het zal gaan doen, ik heb geen blokje meer liggen. Ik hoorde dat het met een kartonnetje ook niet echt te doen is. Dus dat houd me een beetje tegen om eraan te beginnen, maar ik vind het modelletje wel erg leuk. Hebben jullie nog een idee hoe ik het kan oplossen ?


Groetjes Margaret

6 opmerkingen:

  1. Goed gelukt!
    en ik weet ook nog niet of ik de volgende ga maken, heb ook geen blokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is weer mooi!
    Misschien heb je een blokje piepschuim van een verpakking? Of schuimrubber? Of je haakt tot en met de zijkanten, schuift 4 kartonnentjes op maat er in en mat wat vulling er tussen houd je ze op de plaats?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden met die kraaltjes! Goed idee, dat ga ik ook doen (ik ben niet zo van de roosjes, haha)!
    Het laatste petit-fourtje zou ik inderdaad net zo doen als Angelique zegt, 4 kartonnetjes op maat er in en dan opvullen.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk geworden, wij hebben ook geen blokje, maar gewoon beginnen eerst en dan kom je vast op een ideetje,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij is wel gelukt hoor met een blokje van karton.
    Ik heb gewoon een dobbelsteen uitgetekend op karton. dus 4 zijden aan elkaar en op 1 kant 3 zijden aan elkaar. In elkaar vouwen en stevig maken met plakband. Het hoeft er niet netjes uit te zien aan de buitenkant als het maar stevig is. Eventueel kun je vulling in de dobbelsteen doen maar was bij mij niet nodig. Succes. Geeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan hoor!
    Je kunt het kasteel gebakje ook vullen met schuurspons.

    BeantwoordenVerwijderen