donderdag 19 september 2013

Leuke post !!

Ik had meegedaan met een give away van Atelier Nanaya.

Het was nog best spannend want ze had vermeld dat "Margaret" pakketje 3 had gewonnen. Maar zoals de meeste van jullie wel weten zijn er 2 Margaret's in blogland. Is al best bijzonder want zo vaak hoor je deze naam niet en als je hem al hoort schrijven ze hem vaak anders.

Dus ik heb meteen gereageerd want ja je weet maar nooit of ik het toch was. En ja hoor, ik was de gelukkige. Afgelopen dinsdag kreeg ik al deze leuke post binnen. Helaas kon ik het niet sneller op ons blog zetten maar bij deze wil ik jullie toch even laten zien wat voor moois ik heb gekregen van Nanaya.


Mooi lapje stof, lekkere thee, kraaltjes, belletjes,bloemetjes,klein tasje en een heel lief kaartje.
En dit super mooie engeltje.


Dit engeltje vind ik zo mooi gemaakt.

Nanaya , alsnog bedankt voor deze mooie give away.

Greotjes Margaret.

8 opmerkingen: