vrijdag 27 april 2012

Premio Blog Portafortuna

Deze week heb ik een blog Award gekregen van Vera.
Vera bedankt dat je mij hebt uitgekozen! Heel leuk!


Ik geef deze award graag door aan 10 bloggers.
Ik vond het moeilijk om een keuze te maken, want ik volg jullie allemaal met veel plezier!

Wieke: Wieke van Keulen
Jacqueline: Knutsel-mam
Linda: Minimoek
Annemiek: MieksCreaties
Rosalie: StudioZakka
Dianne: Havemorefuncreating
Vikike: VikiWiki
Suzanne: De vilten heks
Mriek: Made by Mriek
Vifke: Amigurumi bug

Gefeliciteerd allemaal!
De winnaars mogen natuurlijk ook weer aan tien bloggers de blog Award geven.

Groetjes Margaret

7 opmerkingen:

  1. Hoi, Margaret leuk dat je de award doorgeeft aan onder andere mij maar waar staat hij precies voor?? Mijn italiaans is niet zo geweldig;-)groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lieveheersbeestje staat voor geluk. De vertaling is Lucky Price blog. Dus bij deze wens ik je veel geluk. Laten we het zo maar zien toch. Maar vooral ook de waardering voor een leuk en mooi blog.

      Groetjes Margaret

      Verwijderen
  2. Via de blog van Wieke kwam ik op jouw blog terecht. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Ik ben benieuwd wat er nog meer voor creaties komen dus ik heb me aangemeld als volger.
    graag tot een volgende keer!

    groetjes marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mij meteen bent gaan volgen, dank je wel. Natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar jouw blog en omdat ik wel heel benieuwd ben naar die sjaal die je aan het maken bent, ben ik je meteen gaan volgen zodat ik ook snel het resultaat kan zien als je hem op jouw blog zet.

      Groetjes Margaret

      Verwijderen
  3. Heel erg bedankt voor je award ben er echt heel erg blij mee...Blog zelf niet heel veel maar als ik er iets neerzet dan komt het uit het hart...
    Zelf heb je ook echt een leuk blog...
    Keep up the good work...
    Groetjes,
    Suzanne (heksjewijsneus van de Vilten heks)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de award! :-D
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend leuke verassing om gekozen te worden, ik ben nog steeds mijn weg aan het zoeken in de blogwereld, maar ga dit zeker verder blijven doen.
    nogmaals dank u wel <3

    BeantwoordenVerwijderen