zondag 1 april 2012

Vervolg Amineko's

Wat waren ze toch nieuwsgierig wat ik ging doen terwijl ze in een plastic zak moesten zitten. Zaterdagmiddag was het dan zover, ik had eindelijk even tijd om met ze op stap te gaan.

Ze bleven zo zeuren dat ze graag nog meer zusjes of broertjes wilden hebben dat ik katoen ben gaan zoeken om nog een aantal amineko's te kunnen maken.


Wat duurt het toch lang voordat ze een keus kan maken.



Ja, het is gelukt. Nu krijgen we twee grote broers en twee kleine zusjes erbij.
Maar ja wanneer ?

5 opmerkingen:

  1. Hey, ben hier nog eens, ik zie je mailadres niet bij je profiel; kan je me contacteren via http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/p/contact.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps, mijn vorige reactie was niet voor jouw blog bedoeld ;-)
    ik wou dit hier zetten: zo leuk, die 2 samen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees net deze reactie nadat ik al een berichtje heb geplaats. Dat kan gebeuren, geen probleem. Bedankt voor je leuke reactie.

      Groetjes Margaret

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo er komen heel wat mooie Amineko's bij !
    Verheug mij er al op :-)
    Leuk foto verslag ook !!

    BeantwoordenVerwijderen