maandag 8 april 2013

Eindelijk !!

He he de computer is weer gemaakt. Nu kan ik eindelijk de foto's laten zien van die leuke give away's die ik twee weken geleden heb gewonnen. Een voordeel dat de computer het niet deed was dat ik wel door kon haken. Anders zit ik toch regelmatig op verschillende blogs te kijken naar al die leuke dingen die er weer gemaakt zijn. Nu kon ik dat alleen 'savonds op de ipad van mijn man even snel doen. Dus dames als ik niet veel heb gereageerd op al die leuke dingen die jullie afgelopen weken hebben laten zien komt dat dus hierdoor. Maar petje af voor al dat moois wat weer voorbij is gekomen en waar ik weer jaloers naar heb zitten kijken omdat ik het nog niet kan gaan maken. Maar het eind is in zicht voor de knuffels van Beat Batten. Binnenkort kan ik ook weer andere dingen laten zien.

Maar nu eerst de foto van de give away met die mooi kaart en dat leuke zakje met zaadjes voor viooltjes die ik bij Juffrouw X heb gewonnen.


En deze heb ik gewonnen bij Anja van Wollebol die een leuk pakketje had van Hip Haakwerk om een portemonnee te maken.


Dames, nogmaals bedankt voor deze leuke give away's.

Groetjes Margaret





1 opmerking: