woensdag 10 april 2013

Ik hou van Holland en meer

Ja hoor, ook wij kunnen de verleiding niet weerstaan. We zien overal dit leuke boekje verschijnen en het begint bij ons ook te kriebelen. Wij willen ook weer eens wat anders haken. En omdat we toch bijna klaar zijn met de knuffels voor Beat Batten! hebben we besloten om ook dit leuke boekje te bestellen.

HOLLANDS HAKEN

En ja, als je dan toch aan het bestellen bent en op verzendkosten wilt besparen bestel je natuurlijk gelijk wat meer. Ook het boekje Haken in Stijl is heel erg leuk om te hebben.

Ook nog een haaknaald van Clover Amour erbij, want die haken toch wel heel erg fijn, het haken gaat zo lekker snel hihi. En als laatste hebben we ook van die leuke portemonnee beugels besteld. Want ja nu dat ik een portemonnee heb gemaakt van het pakketje van Anja (foto komt nog) kon ik de verleiding niet weerstaan om er nog een paar meer te maken.

Laat nu die postbode maar komen, kijk er naar uit. Wat zijn we tegenwoordig toch blij met onze postbode als ik dat zo lees op alle blogs.

Groetjes Margaret

ps. Ook wij hebben helaas de woord verificatie weer aan moeten zetten, omdat we de laatste tijd zoveel spam ontvangen. We vinden het heel vervelend, maar we hopen op deze manier toch minder spam in onze inbox te ontvangen. We hopen wel dat jullie ondanks de vervelende woord verificatie nog steeds die leuke en lieve reacties willen plaatsen.

7 opmerkingen:

  1. Jullie hebben de verleiding dus niet weten te weerstaan. Ik las je berichtje al bij Anja (wollebol). Ik hop dat het gauw binnenkomt en dat we de creaties gauw zullen zien. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeerlijk meiden, nieuwe boekjes, nieuwe haaknaald ... ready om weer lekker los te gaan hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben er weer zin in, 2 boekjes nog wel.
    Ik ben benieuwd naar jullie creaties.
    Vervelend dat jullie zo veel spam krijgen, ik heb er gelukkig nog geen last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is niks leuker als nieuwe haakspullen inslaan!
    Ik hoop dat de postbode snel komt en alvast veel haakplezier!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het boekje van ik hou van holland is heeeeel erg leuk. Ik heb hem vandaag ontvangen en ben daarna gelijk naar de winkel gereden om katoen te halen om Beatrix, Alexander en Maxima te gaan haken. Hopelijk lukt dat nog voor Koninginnedag ehhhh Kroningsdag.

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk allemaal, wat een fijne hobby hebben we toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk seg al die boekjes.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen