woensdag 5 september 2012

Gewonnen !!

Mijn week kan niet meer stuk. Zondagavond kreeg ik een mailtje van Freubelweb met de mededeling dat ik het boekje Dierenhangers van Annemarie Arts had gewonnen. Bij de nieuwsbrief van Freubelweb werden boekjes verloot en ik was een van gelukkige prijswinnaars. Annemarie zou mij het boekje zelf toesturen.

Maandag krijg ik een berichtje via ons contactformulier op het blog dat ik een give away heb gewonnen bij Koe&ko. Jolanda gaat voor mij een blauwe uil maken met mijn naam erop. Ik hoop dat hij past want die is natuurlijk best wel lang. Super leuk toch.

Vandaag kwam het boekje van Annemarie Arts al bij ons in de brievenbus vallen. Dat had ik nog helemaal niet verwacht, dus meteen tijd voor pauze met een kopje koffie erbij en lekker zitten neuzen. Ze heeft er ook nog een persoonlijke noot bijgeschreven.




 
Zodra ik het leuke uiltje binnen heb zet ik de foto op ons blog. Beide dames super bedankt voor deze leuke cadeautjes.

Groetjes Margaret

12 opmerkingen:

  1. Mazzelaar twee keer prijs winnen en dan nig wel zulke leuke van harte en veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geluk, het boekje is superleuk, ik heb er al het een en ander uit gemaakt. En ik ben nu al jaloers op je uiltje, die wilde ik ook wel graag winnen :-) (was makkerlijker geweest voor Jolanda, mijn naam is korter hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dan was ze veel sneller klaar geweest met jouw naam. Is wel een uitdaging om een lange naam erop te maken. Misschien wordt het wel een bredere uil hhihi.

      Verwijderen
  3. Mazzelaar! Dat boekje lijkt mij ook zo ontzettend leuk. Heel veel plezier en gefeliciteerd met beide cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je cadeautjes. Ik heb het andere boekje om gelukshangers te haken. Ik ben benieuwd naar je nieuwe creaties.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moet zeggen dat is dubbel geluk, veel plezier met de gewonnen item's.

    groetjes vikike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Margaret, met je twee prijsjes. Geniet er van

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk meis ald je zo in de prijzen valt toch!
    Veel leuks om te haken en een mooie uil. Helemaal toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat! Het is een heel mooi boekje. Ik heb het al gekocht maar nog niets uit gehaakt...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen