dinsdag 18 september 2012

KreaDoe beurs Utrecht

Vorig jaar ben ik met Claudia voor het eerst naar de KreaDoe hobbybeurs in Utrecht geweest. Ik hoorde van mijn moeder dat het zo'n mooie en grote beurs moet zijn. Dat was het dus ook. We hebben daar weer leuke ideeen opgedaan en natuurlijk weer wat katoen meegenomen. Nu zag ik dat de beurs alweer in oktober is. Wat gaat een jaar toch snel voorbij. Dus we moeten de agenda's weer bij elkaar gaan leggen om een datum te prikken. Want wie weet doen we weer hele leuke ideeen op.

Wat helemaal bijzonder is dat er dit jaar een wedstrijd is voor bloggers. Ik doe mee met de leuke KreaDoe CreaBlog wedstrijd! Ik heb even getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik mij op de valreep toch opgegeven! Spannend!!
                                                       
 
                                                      Kom ook gezellig naar de Kreadoe!
 
Als je wint mag je 15 lezeressen van je blog blij maken met gratis kaarten voor de KreaDoe Beurs. Dus blijft mijn blog volgen, want mocht ik een prijs winnen, dan ga ik natuurlijk die leuke kaarten verloten onder jullie trouwe volgers! Je kunt op freubelblog je stem uitbrengen tussen 21 september en 14 oktober 2012 op de Krea Doe website.
 
                                                            Groetjes Margaret

14 opmerkingen:

  1. heeeej jij ook erbij wat leuk, succes meis :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Claudia en ik dachten ook laten we het maar eens proberen. Wel leuk dat er al een aantal vaste bloggers meedoen. Jij ook veel succes.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes en natuurlijk sowieso heel veel plezier op de Kreadoe!
    De Kreadoe is altijd in hetzelfde weekend als de viering van mijn zoons en mijn verjaardag, dus ik ben ook nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliessssss je zit bij de 25 meis, ik ga hard ook voor je duimen...ik zit er niet bij kreeg een email...nu ja heb het geprobeerd
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Jenneke dat je er niet bij zit, had het je ook zeker gegund. Niet te hard voor ons duimen anders kun je zelf niks leuks op je mooie blog zetten.

      groetjes

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de nominatie! Ik duim voor je; succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en ik duim voor je en ik heb gestemd voor je. Suc6

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Dat je door bent naar de volgende ronde. Ik heb op je gestemd! Veel succes!

    Groetjes van Marieke (hobbydoosje Venaille)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames alvast bedankt voor jullie stem. Ik vind het nu eigenlijk best wel spannend.

    BeantwoordenVerwijderen