donderdag 20 september 2012

Nominatie KreaDoe!!!

Ben ik aan het werk krijg ik een smsje in mijn pauze van Claudia dat we genomineerd zijn voor de KreaDoe CreaBlog-wedstrijd. We zitten bij de laatste 25. We zijn daar best wel een beetje trots op! Zodra ik thuis kwam heb ik meteen de computer aangezet en zag ik al jullie leuke reacties. Jullie wisten het al eerder dan ik hihi.

Nu willen we natuurlijk wel winnen! De top 5 winnaars maken kans op kaartjes voor hun bloglezers! Dus een vraag aan jullie: willen jullie op Freubelblog stemmen? Je kunt hier je stem uitbrengen. We zijn natuurlijk erg blij met jullie stemmen. Je kunt stemmen tot 14 oktober. Op 15 oktober worden de winnaars bekend gemaakt.



We zouden het helemaal super vinden als jullie ook een beetje reclame willen maken voor de wedstrijd op jullie eigen blog. Alvast heel erg bedankt voor jullie stem! Wie weet tot op de KreaDoe Beurs!!

Groetjes Margaret en Claudia.

11 opmerkingen:

  1. ik heb ook op jullie gestemd omdat ik vind dat jullie het verdienen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net mijn stem uitgebracht. Succes hoor!
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie stem. We zullen ze hard nodig hebben want de concurentie is groot.

    groetjes Margaret en Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net ook mijn stem op jullie uitgebracht, gewoon omdat jullie het verdienen.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk! Ik ga op jullie stemmen! Ik ga ook naar kreadoe! Het lijkt me super leuk om je daar te zien!

    BeantwoordenVerwijderen