dinsdag 29 januari 2013

Buitenland

Toen ik de poppetjes liet zien op mijn werk was er meteen een collega die ze heel graag wilde hebben. Ook zag ze de uilen die Claudia al eens gemaakt had en vond het kleintje wel heel leuk maar dan in andere kleuren. Het leuke hiervan is dat zij die opstuurt naar de Filipijnen. Daar woont haar familie en daar stuurt zij af en toe iets naar toe. Zo zie je maar,  komen ons werkjes nog eens heel ergens anders terecht.



Ook deze knuffel gaat naar het buitenland. Hij is bestemd voor een jongetje geboren in Engeland.


Groetjes vanuit sombere Nederland, Margaret

5 opmerkingen:

  1. Gaaf hé dat je werkjes zo ver over de wereld gaan. Heb ik vorig jaar ook gehad, mijn muisjes gingen naar Bali. Maar je knuffels zien er ook leuk uit. Je mag trots zijn. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knuffels zijn internationaal, leuk hoor :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook van mij is er al het een en ander naar het buitenland gegaan, geeft een goed gevoel hè?
    Je knuffels zijn ook er leuk, ga lekker zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Er is van mij ook al wat over zee gegaan, richting Amerika, waar familie woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk,dat worden nog eens echte 'reizigers'!

    BeantwoordenVerwijderen