woensdag 2 januari 2013

Tasje

Als eerste willen Claudia en  ik iedereen een gezond en creatief 2013 toewensen.

Ik kreeg een opdracht om een tasje te maken voor iemand die in een rolstoel zit en die niet te zwaar mag zijn, hij moet om haar nek hangen,  en er moet een telefoon en portemonnee in passen. Toen dacht ik eigenlijk meteen aan Vendula, die heeft hele leuke tasje in verschillende formaten. Ik heb gekozen voor deze omdat die met de maat het beste uitkomt.

                                                    

                                                             Groetjes Margaret en Claudia

11 opmerkingen:

  1. Jullie beide ook de allerbeste wensen voor een creatief en mooi 2013. Het tasje ziet er super uit!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!!!!

    Een fantastisch 2013 meiden!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel erg mooi! Het egeltje is zo schattig!!!
    Ik wens jullie een gezond en creatief 2013!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proost, op een super 2013 !!!
    Heel leuk tasje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie de beste wensen!! Wat een super leuk tasje is het geworden...opdracht geslaagd denk ik zo!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik wens jullie een fantastisch 2013 toe!
    Leuk tasje is het geworden! Je hebt nu vast weer een tevreden klant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love vendula stuff ha ha...het tasje is enorm mooi ♥♥

    ik wens jullie en degene die je lief zijn een tof en gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je eerste haakwerkje in het jaar 2013 is dubbel en dik geslaagd!
    Lieve groeten, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou dat is je even goed gelukt,heel leuk geworden,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen