dinsdag 22 januari 2013

Themadoos

Vorige week kreeg ik een leuke mail van Wianne. Zij vroeg of ik leuke dieren had voor in een themadoos. Zij gaat die maken voor kinderen in de leeftijd van 1 t/m 4 jaar. Om dit zo snel mogelijk voor elkaar te kunnen krijgen heb ik even alles opzij gezet, want ze wilde dit graag eind januari klaar hebben. Ik vind het ook wel een heel leuk idee van Wianne en deed daar dan ook graag aan mee.




En zoals jullie misschien al gezien hebben heeft ze ook nog een leuke knuffel besteld voor Beat Batten. 

Groetjes Margaret

11 opmerkingen:

  1. Weer druk geweest met haken. Mooie, gezellige knuffels. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan ,ziet er heel mooi uit!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, de rook komt vast nog van je haaknaald! Dat heb je denk ik super snel gedaan. Wat zijn ze leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeetje wat een productie .... en wat zijn ze leuk!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat was flink aanhaken.
    Mooi hoor.
    Het vogelkooitje komt me bekend voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat is heel wat werk om op zo'n korte tijd klaar te krijgen! Proficiat! Mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke knuffels. Die themadoos gaat een succes worden, dat kan niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe de opleiding pedagogisch werker, en loop stage op een kinderdagverblijf. Ik moest voor school een thema doos maken. En daar wou ik graag gehaakte beestjes in hebben. Dus ben ik op internet opzoeken gegaan naar leuke beestjes, en zo kwam ik op deze blog terecht.
    Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of ze dit voor mij zou kunnen maken.
    Ik moest aan haar door geven wat ik allemaal wou hebben en dan zou zij voor mij kijken of ze dat kon maken.
    Dus ik heb haar verteld wat ik allemaal wou hebben en een dikke week later had ik alles in huis.
    Hier ben ik haar heel dankbaar voor.

    Ik ga de beestjes gebruiken voor het thema groeien en bloeien. De beestjes komen allemaal op een thema tafel te staan en de kinderen kunnen dan benoemen wat voor beestjes er allemaal zijn. Ook mogen ze de beestjes voelen.

    De kikker kan ik ook altijd nog bij de boekjes van Kikker gebruiken. En de rest van de beestjes kan ik ook nog voor andere dingen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen