zaterdag 26 januari 2013

Katoen en nog eens katoen

Het gaat zo goed met onze opdrachten voor de stichting BeatBatten dat we snel al weer een nieuwe voorraad katoen nodig hadden. Deze hebben we weer bestelt bij Wolplein en het fijne is dat je die dan ook meteen de andere dag al in huis hebt. We zitten op dit moment aan 55 knuffel bestellingen. Het leuke is dat je elke keer een andere kleur kunt maken waardoor het toch leuk blijft om te doen. Ook komen er tussendoor andere opdrachten, dus dat wisselt wel af. We hadden nooit verwacht dat het zo goed zou gaan lopen.

De meeste knuffels zijn voor mijn collega's en clienten die super enthousiast zijn. Er gaat geen dag voorbij dat ik op het werk kom en er weer iemand vraagt of we er nog een kunnen maken. De wachttijd wordt wel wat langer, maar we hebben een lieve schoonzus bereid gevonden om ook mee te haken zodat we wat meer op voorraad kunnen krijgen voor diegene die hem graag snel willen hebben. Ook hebben we al een paar bestellingen gekregen via Facebook en via ons blog, wat natuurlijk super bijzonder is want dan zijn het onbekende die het leuk vinden.




Deze doos zit dus tot de nok toe gevuld met allemaal leuke kleurtjes. Het zijn er 116 in totaal dus we kunnen voorlopig wel weer vooruit. We proberen er 100 te maken zodat we een leuk bedrag kunnen schenken aan de stichting. Helpen jullie ons mee om dit te halen ?

Groetjes Margaret en Claudia

15 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat het zo goed loopt!
    Ga zo door!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zeg dat de opdrachten binnen stromen. Die knuffels zijn werkelijk te schattig.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 116 bolletjes ...... wat een genot hihihihihi!
    Geweldig dat de bestellingen zo goed lopen!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk gezicht de figuurtjes tussen al die leuke kleuren.

    ik heb even ene vraag hoe krijgen jullie bestellingen.
    ik raak haast bedolven onder mijn beetsen zou ook wel graag iets verkopen of op bestelling haken.

    Sieneke

    http://creatiefmetnaaldendraad.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werk in een verpleegtehuis en laat daar altijd zien wat ik heb gemaakt. Dan vinden ze het leuk om een cadeautje te hebben voor eventueel de kleinkinderen. En voor deze knuffel doen ze graag mee omdat het voor het goede doel is. Ook mijn collega's doen graag mee. Het zijn vaak bekende die weten dat wij dit maken en zo af en toe krijgen we bestellingen via dit blog. Dat is natuurlijk helemaal leuk.

      Verwijderen
  5. Wat een gave knuffels zeg.Leuk al die kleurtjes. En bij het zien van al die bolletjes begin ik bijna te kwijlen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke knuffels en wat een mooie kleurtjes. Ik word er vrolijk van en mijn zoon die naast me zit ook. Groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, jullie kunnen je nog aardig uitleven!
    Jullie kunnen ook een mini-versie maken, daar een broche van maken en die opspelden als reclame ;-) Maar kennelijk hebben jullie geen reclame nodig als het zo goed loopt, helemaal top!
    Jullie hebben de wezentjes weer super op de foto gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke knuffels en wat een goed doel!!
    Fijn dat het al zo goed loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super, jullie hebben het er druk mee, al 55... Ik zou met m'n handen in het haar zitten als ik er zoveel moest maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Applaus voor jullie, ik vind het knap om er zoveel te maken ! Het patroon is natuurlijk ook super voor dit doel, want wat zijn ze leuk in allerlei kleurtjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig dat de actie goed loopt. Ik heb een link op mijn blog gezet, want het is belangrijk dat jullie zoveel mogelijk bekendheid krijgen. Veel succes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de link op je blog. Leuk dat je dat wil,doen voor ons.

      Verwijderen
  12. wat zijn ze leuk al die kleuren geweldig,leuke actie!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gave knuffeltjes zeg!! ook van die mooie kleurtjes wordt je helemaal vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen